Sposób przyjmowania i załatwiania spraw
SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JANA PAWŁA II W RADZIONKOWIE
- Miejscem przyjmowania interesantów jest sekretariat szkoły.
- Godziny przyjmowania interesantów w sekretariacie :
Foks Joanna – kierownik gospodarczy
Prowadzenie spraw związanych z systemem Librus, ubezpieczenie uczniów, ubezpieczenie mienia, sparwy związane z RODO, realizacja obowiązku szkolnego, dokumenty związane z przeniesieniem uczniów, usterki i remonty, czystość w szkole, mLegitymacja, legitymacja szkolna, sprawy kadrowe, obsługa sekretariatu
godziny pracy : 7:00-15:00
kontakt :
tel: 32 286 63 59
email :
system Librus – Administrator szkoły
Rurańska Martyna – sekretarz szkoły
Prowadzenie spraw uczniowskich, sprawy kadrowe, prowadzenie spraw związanych z najmem pomieszczeń ,sprawy związane z obsługą firm zewnętrznych, obsługa sekretariatu
godziny pracy: 7:00-15:00
kontakt:
tel: 32 286 63 59
email :
system Librus: Administrator szkoły/SekretariatSP2
Rutkowska Izabela – intendent
Prowadzenie spraw związanych z żywieniem dzieci, rozliczanie żywienia, układanie jadłospisów
Godziny pracy :
poniedziałek – piątek : 8:00 – 14:00
kontakt:
tel :571-239-157
tel: 32 286 63 59
email :
- Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:
- osobiście – sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących spotkania z dyrektorem szkoły,
- drogą pocztową, – adres do korespondencji:
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II
ul. Szymały 36
41-922 Radzionków
- drogą elektroniczną – e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - telefonicznie – 32 286 63 59
- przez system librus
- epuap - Adres skrytki:/SP_Radzionkow/SkrytkaESP
- Wszelka korespondencja mająca cechy wniosku lub skargi będzie podlegała postępowaniu wyjaśniającemu pod warunkiem spełniania wymogów wynikających z z art. 63 § 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego (Procedura przyjmowania skarg i wniosków)
- Korespondencja kierowana do Szkoły powinna zawierać co najmniej:
- wskazanie osoby (imienia i nazwiska) wnoszącej,
- adres (kod pocztowy, miejscowość, ulica, numer domu i mieszkania),
- przedmiot sprawy, której dotyczy.
- Na korespondencję (także elektroniczną), która nie spełnia wymogów zawartych w art. 63 § 2 Kodeksu Postępowania Administracyjnego .
Szkoła nie odpowiada. http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU19600300168
Interesantów przyjmuje:
- dyrektor szkoły, wicedyrektor – po wcześniejszym ustaleniu terminu spotkania
- pedagog szkolny – w godzinach pracy
- psycholog – w godzinach pracy
- nauczyciele – po wcześniejszym ustaleniu terminu spotkania przez system librus
- Sprawy załatwiane są według kolejności ich wpływu.